مدیر حوزه‌های علمیه خواهران: آمریکا به دنبال شکستن قُبح تعامل کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی است

شناسه نوشته : 23410

1396/09/18

تعداد بازدید : 170

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران: آمریکا به دنبال شکستن قُبح تعامل کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز دولت آمریکا یکی از بزرگترین خطاهای استراتژیک تاریخ این کشور را انجام داد و به خود اجازه داد تا عواطف و احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار کند.
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا، اظهارداشت: به نظر می‌رسد آمریکا با سرسپردگی برخی دولت‌های عربی اسلامی منطقه، امروز فرصت را مناسب برای انجام این اقدام دیده است، رابطه‌های پنهانی برخی کشور‌های عربی اسلامی منطقه و سرسپردگی و نوکری برخی مانند رژیم سعودی جرات این حماقت را به آمریکا داد تا بار دیگر در منطقه خاور میانه دسیسه‌ای دیگر رقم بزند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شکستن قبح رابطه پنهانی داشتن برخی دولت‌های منطقه یکی دیگر از اهداف آمریکا بود که این شرایط را فراهم سازد تا برخی دولت‌های سرسپرده و نوکر غرب با سهولت بیشتر و علنی تعاملات خود را با رژیم اشغالگر قدس توسعه دهند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: در طول این 70 - 80 سالی که فلسطین و قبله اول مسلمانان در اشغال یهودیان صهیونیست قرار دارد همیشه داعیه آن را داشتند که بتوانند علنی قدس شریف را در تسخیر خود داشته باشند تا قبلگاه اول مسلمانان را یهودی نشین کرده و عاری از حضور مسلمانان کنند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی ادامه داد: امروز وظیفه امت اسلام است که پرقدرت تر و متحد تر از همیشه مقابل این زیاده خواهی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی بایستند و از اولین قبله خود صیانت و پاسداری کنند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارداشت: امروز ملت های اسلامی باید علاوه بر حضور پرشور خود به دولت ها فشار بیاورند تا مطالبات و خواسته آنان را از مجاری بین المللی و قانونی پیگیری کنند و مراتب انزار خود را از این طرح آمریکایی – صهیونیستی ابراز کنند.
منبع:پایگاه خبری - اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه خواهران-1396/09/16

    ترنم هدایت

    سلسله جلسات تهذيبي

    هِیأَت مَجازیِ زِینَبیُون

    سایت مراجع تقلید